59+1 εκμυστηρεύσεις!

Τις τελευταίες μερες, οι αγαπητές μου φίλες / φίλες της συντρόφου μου Μαρίνα, Τέσση και Γιάννα, μοιράζονται μαζί μας 59+1 "μυστικά" για τον εαυτό τους.
Μετα από τόσο καιρό / τόσα χρόνια που εχω να ανεβάσω ανάρτηση, αποφάσισα οτι αυτή η ιδέα είναι ότι πρέπει για την επιστροφή μου.
Ορίστε λοιπόν 59+1 πράγματα που (μάλλον/σίγουρα) δε γνωρίζετε για εμένα.
1. Γνώρισα τον έρωτα της ζωής μου όταν ήμουν 17 ετών και γίναμε ζευγάρι ενα χρόνο αργότερα. Τότε θεωρούσα πως το πολύ σε 6 μήνες θα τον εχω παρατήσει. Παρόλα αυτά σε λίγους μήνες κλείνουμε 15 χρόνια. / Κοιτα να δεις! Κι εγώ... Αλλά της έδινα μερικά χρόνια παραπάνω. Να τελειώσουμε το πανεπιστήμιο τουλάχιστον...
2.  Δε μου αρέσουν οι φούστες, δε βάφομαι και δε φοράω τακούνια. Δε μου αρέσουν τα γυναικεία περιοδικά ούτε να φτιάχνω τα μαλλιά μου. / Ουτε εμένα! Από γυναικεία περιοδικά, μόνο COSMO pocket στην ξαπλώστρα...
3. Μου αρέσει πολύ να με λούζουν και να μου φτιάχνουν τα νύχια / Μπα, με παίρνει ο ύπνος!
4. Όταν κάνω πεντικιούρ γαργαλιέμαι φριχτά. / Φαντάζομαι πως κι εγώ!
5. Έχασα τη μητέρα μου στα 18 μου / Και το είχε καταλάβει ότι ζαχάρωνα την κόρη της... και το ενέκρινε!
6. Λίγες μερες μετά το θάνατό της, άκουσα τη φωνή της να με φωνάζει. Οταν γύρισα και είδα τη θεία μου ήμουν έτοιμη να καταρρεύσω από θλίψη. / Πρέπει να είναι το μόνο που δεν ήξερα για σένα...
7. Ο μεγαλύτερος φόβος μου ειναι πως θα πεθάνω και δε θα προλάβω να δω την κόρη μου και το γιο μου να μεγαλώνουν / Κι εγώ... (μιας και πρόλαβες να προσθέσεις το γιό σου ύπουλη μανα!)
8. Βαριέμαι πάρα πολύ εύκολα. / Κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να μη βαριέται....
9. Από τα 5 μεχρι τα 16 μου πήγαινα κάθε χρόνο κατασκήνωση. Αν μπορούσα, θα πήγαινα ακόμα. / Με τίποτα!
10. Όταν ήμουν μικρή η μητέρα μου με κυνηγούσε για να φάω. Κατάπινα το φαγητό μου πίνοντας νερό. /  Όταν ήμουν μικρή η μητέρα μου με κυνηγούσε για να μη φάω.
11. Δεν τρώω ντομάτα (αυτό, εάν έχει μένει κανεις από τους παλιούς μπλόγκερς που με διαβάζει ακόμα, το έχω γράψει πολλές φορές). / Τρώω τα πάντα!
12. Μου άρεσε να διαβάζω. Και να μυριζω τα βιβλία. Πλέον το κάνει και η κόρη μου. / Και ο άντρας σου...
13. Είμαι διδάκτωρ χημικός μηχανικός αλλά εχω επιλέξει να ειμαι full time μαμά. /  Είμαι διδάκτωρ χημικός μηχανικός.
14. Μετά από ένα χρόνο στο Λονδίνο, πλέον ζω στο (τροπικό) Huddersfield./ Κοιτα να δεις! Κι εγώ...
15. Αγαπώ τις γάτες / Αγαπώ τις γάτες της
16. Δε ζωγραφίζω καθόλου καλά. / Ζωγραφίζω πολυ καλά
17. Δεν έχω, δυστυχώς, φαντασία. / Αχαλίνωτη...
18. Μικρή έγραφα ποιήματα. Μετά αποφάσισα ότι δε γράφω καλά και σταμάτησα. / Μικρός έγραφα σε τοίχους. Μετά οι φίλοι μου αποφάσισαν ότι μεγάλωσαν και δεν έβρισκα παρέα
19. Αγαπώ πολύ το μπλε σε όλες του τις αποχρώσεις. / Αγαπώ το μελιτζανί, το αρουρί και το αγουρομπανανί...
20. Αγαπώ τις μαργαρίτες, επειδή ήταν οι αγαπημένες της μητέρας μου και τα κυκλάμινα. / Αγαπάω κυρίως τα λουλούδια που τρώγονται...
21. Υπάρχουν μυρωδιές που με πλημμυρίζουν αναμνήσεις: Τα κόκκινα σαν αίμα τριαντάφυλλα της γιαγιάς μου, το κέικ με γιαούρτι που έψηνε η μητέρα μου, τα σαμπουάν "όχι πια δάκρυα". / Το καμμένο ξύλο, το υγρό γρασίδι, η μυρωδία της νύχτας στην άδεια Αθήνα το καλοκαίρι...
22. Τη μέρα που γεννήθηκα, η Αθήνα ήταν κατάλευκη από χιόνι. / Τη μέρα που γεννήθηκα ήταν Σάββατο! Χεχε...
23. Αγαπώ το χιόνι, τη θάλασσα, τη μυρωδιά της βροχής και του τζακιού. / Για αυτό ταιριάζουμε...
24. Ονειρεύομαι να ζήσω σε ένα σπίτι στη θάλασσα. Να ανοίγω το παράθυρο και να μυρίζω αλμύρα. / Ονειρεύομαι να ζήσω σε ένα σπίτι στην ύπαιθρο με ζωάκια και λιβάδια... Να ανοίγω το παράθυρο και να μυρίζω υγρό γρασίδι
25. Θηλάζω (ακόμα) την 3.5 ετών κόρη μου και τον 8 μηνών γιο μου. / Εμένα όχι! Ήπια στην Κυψέλη, που λεει και η κόρη μου!
26. Δεν έχω κάνει ποτέ, κανένα χειρουργείο. / Έκανα εγώ και για τους δυό μας!
27. Δεν ξέρω να οδηγώ. / Οδηγώ εγώ και για τους δυό μας!
28. Θέλω να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο. / Θέλω να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο μαζί σου...
29. Δεν είμαι καθόλου οργανωμένη. / Λες ψέματα...
30. Τον Ιούλιο του 2005, περπατούσα με τον τρελοτουρίστα στο Παλιό Λιμάνι των Σπετσών και φώναζα "πέρασα ρύθμιση!". / Εγώ είχα περάσει στην ώρα μου. Ήμουν καλός φοιτητής...
31. Έχω ελάχιστους φίλους, αλλά τους θεωρώ οικογένειά μου. / Έχω ελάχιστους πραγματικούς φίλους, αλλά τους θεωρώ οικογένειά μου.
32. Θα ήθελα κάποτε να γράψω ένα ή και περισσότερα παιδικά βιβλία. / Θα ήθελα κάποτε να γράψω μια περιπέτεια D&D για χαρακτήρες Level 8 με ήρωα το Milus...
33. Μου αρέσει πολύ η παραδοσιακή αλληλογραφία. / Αδιαφορώ για την παραδοσιακή αλληλογραφία...
34. Βαριέμαι να ψωνίζω μονη μου. / Τρελαίνομαι να ψωνίζω μαζί της, αν και πάντα παίρνουμε μόνο για μένα πράγματα!
35. Δε μου αρέσει να μιλάω στο τηλέφωνο με αγνώστους. / Tell me about it! Τι να κάνω τους παίρνω εγώ...
36. Μου παίρνει αρκετή ώρα να αισθανθώ άνετα και να αλληλεπιδρασω με ανθρώπους που δε γνωρίζω. Πριν χάσω τη μητέρα μου ήμουν το ακριβώς το αντίθετο. / Μπορώ να λέω πρόστυχα αστεία σε άνθρωπο που γνώρισα πριν απο 3 λεπτά..
37. Παρότι ξέρω να χορεύω, δε μου αρέσει να χορεύω μπροστά σε κόσμο. / Παρότι δεν ξέρω να χορεύω, δεν έχω πρόβλημα να χορεύω μπροστά σε κόσμο.
38. Στο γάμο μου φόραγα flat πέδιλα που αγόρασα σχεδόν τελευταία στιγμή και είχα βάψει τα νύχια μου λιλά. / Στο γάμο φόρεσα δύο μπλουζάκια, ένα που έγραφε "I do" και ένα "Oops, I did..."
39. Ο κουμπάρος μας φορούσε λιλά κοστούμι. / Κοιτα να δεις! Και στο δικό μου...
40. Στους γάμους των φίλων μας δακρύζω πάντα. / Ναι, ε; Δεν το είχα πρόσεξει...
41. Πριν λίγες μερες έγινα νονά. / Πριν λίγες μέρες έγινα ο άντρας της νονάς που προσέχει τα παιδιά!
42. Έχω ένα αδερφό. / Κοιτα να δεις! Κι εγώ...
43. Η γιαγιά μου με φώναζε Αθηνά, το όνομα της πεθεράς της. / Η γιαγιά μου ήταν νορμαλ!
44. Δεν εχω πάει ποτέ στο χωριό του πατέρα μου, στην Ήπειρο. / Δεν εχω πάει ποτέ στο χωριό του πεθερού μου, στην Ήπειρο.
45. Μου αρέσει πολύ το camping. / Κοιτα να δεις! Κι εμένα!
46. Τον τελευταίο καιρό νιώθω πως δεν τα παω καλά με το μεγάλωμα των παιδιών μου/ Τον τελευταίο καιρό νιώθω πως έχει αρχίσει να κουράζεται πάρα πολυ...
47. Θέλω να αρχίσω τρέξιμο, αλλά δεν έχω ούτε χρόνο ούτε αντοχή. /  Έχω αρχίσει τρέξιμο...
48. Όταν ήμουν μικρή έκανα ενόργανη και το όργανό μου ήταν η δοκός ισορροπίας. Τα παράτησα όταν τέθηκε η προοπτική εντατικών προπονήσεων (δεν ήμουν και κανένα τεράστιο ταλέντο). / Όταν ήμουν μικρός έκανα πως έπαιζα ποδόσφαιρό. 
49. Πάντα ήθελα να γίνω γιατρός. Δεν έγινα. Όταν βγήκαν οι βάσεις έκλαιγα και η μητέρα μου γελούσε. / Πάντα ήθελα να ασχοληθώ με τη χημεία. Οταν βγήκαν οι βάσεις έπινα καφέ με τον κουμπαρο στα Πατήσια...
50. Πέρασα στην τελευταία μου, 16η, επιλογή. / Πέρασα στην 1η μου επιλογή...
51. Θα ήθελα άλλο ένα παιδί. Ή και δύο. / Δύο αποκλείεται...
52. Κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ λεω στα παιδιά μου πως τα αγαπώ. Κάθε βράδυ. / Κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ, ελπίζω πως τα παιδιά μου κοιμούνται! Πριν κοιμηθούν τους λέω καληνύχτα!
53. Έχω μπλε μάτια. / Δεν της την έπεσα λέγοντας της ότι έχει ωραία μάτια!
54. Έμαθα να ανοίγω φύλο για πίτα στο δημοτικό. / Έμαθα να ανοίγω φύλο από κάποια που έμαθε να ανοίγει φύλο για πίτα στο δημοτικό.
55. Έχω κάρτα δωρητή οργάνων. Να βγάλετε κι εσείς. / Η ιδέα με τρομάζει...
56. Έχω φορέσει σιδεράκια αλλά τα δόντια μου είναι στραβά. / Νομίζω ότι αυτό ισχύει για όλους και είναι μια μεγάλη αλήθεια! Συντονίζομαστε όλοι Δευτέρα βράδυ!
57. Λατρεύω τη σοκολάτα και τα σύκα. / Λατρευω salted caramel!
58. Έχω 7 τρύπες στα αφτιά μου. / Έχω υποσχεθεί να πάρω 7 σκουλαρίκια εδώ και 10 χρόνια. Θα τα πάρω κάποια στιγμή...
59. Θέλω να κάνω τατουάζ. / Κι εγώ αλλά φοβάμαι


+1. Έγραψα αυτή την ανάρτηση θηλάζοντας το μικρό μου για ύπνο και δυσκολεύτηκα πολύ να βρω το +1. / Έγραψα αυτή την ανάρτηση στο Lunch break και θα μπορούσα να γράψω άλλα τόσα...


Τελικά δεν ήταν και πολύ δύσκολο να βρω 60 πράγματα για εμένα. Την επόμενη φορά θα το δυσκολέψω: 60 εκνευριστικές μου συνήθειες, 60 γκάφες, 60 αγαπημένα βιβλία, τραγούδια, ταινίες, 60 αγαπημένες συνήθειες κλπ. Χαμός θα γίνει! / Καλα κι εσύ χαμός... Ίσως ξαναγράψω κάτι μόλις αρχίσει το εξάμηνο και χαλαρώσουμε!

Τρελοτουρίστρια / Τρελοτουρίστας

Σχόλια

Ο χρήστης Tessie είπε…
Εγώ όταν κάνω πεντικιούρ γαργαλιέμαι όταν μου τρίβει τις πατούσες με την ελαφρόπετρα.
Πάντα άξια, νονά!!! Σου εύχομαι σε όλα αυτά που θέλεις να κάνεις τα πραγματοποίησης κάποια στιγμή. Τα φιλιά μου!!!
Ο χρήστης Unknown είπε…
Γενικα νιωθω να με μελαγχολησε η αναρτηση σου. Εισαι παρα πολυ αυστηρη με τον εαυτο σου.
Παρόλα αυτα θελω να μαθω την ιστορια πισω απο το 30 και την ρυθμιση!!
Ο χρήστης Mamareggina είπε…
Απολαυστική ανάρτηση ιδιαίτερα που συμπλήρωσε δίπλα και ο σύζυγος!
Χάθηκα που σας γνωρίζω παιδιά!!!
Το τατουάζ δεν πονάει!
Ο χρήστης Yianna Panou είπε…
Καταρχάς, λυπάμαι τόσο πολύ που έχασες την μητέρα σου τόσο μικρή. Είμαι σίγουρη πως σου λείπει πολύ. Ευφυής η ιδέα να γράψετε μαζί με τον άντρα σου, σαν γνήσιο σπίρτο σβησμένο που είμαι - που έλεγε και ο παππούς μου- έφτασα στο 3 για να το καταλάβω!!! Γέλασα πολύ γιατί βγάζετε έναν όμορφο συνδυασμό σαν ζευγάρι και αυτό είναι υπέροχο! Τώρα. Ποιος νορμαλ άνθρωπος δεν τρώει ντομάτες;;; Εεε;; Για κάποιο λόγο πίστευα ότι θα έχεις τατουάζ...δεν ξέρω γιατί. Παρέλειψες το liposan addiction που μου είχες σχολιάσει κάποτε και σε είχα αμέσως βάλει στην λίστα των bloggers που συμπαθώ!! Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα καλύτερα και ανυπομονώ για την συνέχεια - ξέρεις θα ακολουθήσω!!
Ο χρήστης Little Box of Love είπε…
Λυπάμαι πολύ για την μητέρα σου Αντωνία μου. Ο φόβος μας είναι ο ιδιος. Τρέμω στην ιδέα πως αν πάθω κάτι τι θα απογίνει ο Φατσουλίνος μου! Ας μην το σκεφτόμαστε όμως. Ο Θεος θα μας έχει καλα!
Πέθανα στα γέλια καθως διάβαζα τις συμπληρωματικές απαντήσεις του τρελοτουρίστα σου! Είσαστε άπαικτο δίδυμο!
Μου άρεσε πολύ η ανάρτηση σου!!!
Ο χρήστης Tessie είπε…
Εντάξει οι απαντήσεις του τρελοτουρίστα είναι απίστευτες. Γέλασα με πολλές αλλά νομίζω πιο πολύ με την +1.
Ο χρήστης Ελένη B είπε…
Μέχρι να καταλάβω ότι γράφατε παρέα με το ταίρι έφτασα σχεδόν στη μέση.... γκουχ γκουχ... αυτά μεταξύ μας ναι;;!!! χα χα χα Χάρηκα που σε/σας γνώρισα καλύτερα!!!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Τρελοτουρίστες, δεν παίζεστε! Πάλι-πάλι-πάλι!

Για το 30 έχω σχόλιο....όταν σε είδα τρελοτουρίστρια πριν μήνες ένιωθα εντελώς άβολα για το λόγο που περιέγραψες κι εσύ (μου παίρνει χρόνο να συνηθίσω κάποιον) και σκεφτόμουν τι καλά να ήταν εκεί και ο τρελοτουρίστας να μας πει μερικά από τα δικά του και να χαλαρώσουμε αμέσως. Χαχαχα. Δεν παίζεστε και είστε και 100% original.

Δεν ξαναβάζω όνομα, αφού η τρελοτουρίστρια μαντεύει και χωρίς όνομα ποιος της γράφει :-)

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Α! Για το 36 ήταν το σχόλιό μου. Με μπέρδεψε η Μάρθα με το 30 που της έκανε εντύπωση.
Ο χρήστης Βάσω Σταύρου είπε…
πολύ όμορφη ανάρτηση!Γέλασα με τις απαντήσεις και των δυο σας!Να είσαστε πάντα μαζί κι ευτυχισμένοι!
Ο χρήστης Δεσποινα Κολαγκη είπε…
Πολυ ομορφη αναρτηση!!!
Ο χρήστης Shabby Mommy είπε…
Γέλασα πολύ με τις απαντήσεις/σχόλια του τρελοτουρίστα! Ταυτίστηκα με πολλές απαντήσεις, ειδικά αυτή που λες οτι νιώθεις πως κάτι πάει στραβά με το μεγάλωμα των παιδιών. Και εγώ έτσι νιώθω στην προκειμένη φάση. Η αγάπη που έχει ο ένας για τον άλλον ξεχειλίζει από τις λέξεις σας! xx
Ο χρήστης Maria's Little Men.gr είπε…
χαχαχα τι φοβερή ανάρτηση! Γέλασα πολύ με τις απαντήσεις του τρελοτουρίστα! Είστε άπαιχτο ζευγάρι! Εντόπισα πολλά κοινά σημεία Αντωνία μου, ειδικά το νο10...έτσι έτρωγα κι εγώ...συνήθως τα φαγητά που δεν μου άρεσαν!!!! Χάρηκα που σε/σας γνώρισα!!! φιλιά
Ο χρήστης Psychologia Paidiou είπε…
Δε θα σχολιάσω αυτά που έγραψες γιατί με συνεπήρε η σχέση σου με τον σύντροφο σου! αλληλοσυμπληρώνεστε μαγικά.... χάρηκα που σας γνώρισα μέσα από αυτό το "μαγικό παιχνίδι" των bloggers! :)
Ο χρήστης ___ είπε…
Τί ωραίο γραπτό τάνγκο :) Είσαστε καταπληκτικοί!
Ο χρήστης HappyMum Angie είπε…
Τι να σου πρωτοσχολιάσω, ο σύζυγος πήρε τη δόξα, χιχιχι
Ο χρήστης mama-Irini είπε…
Και μου συμβαίνει το εξής... μπαίνω την πρώτη μέρα που τα γράφει να τα διαβάσω. Το κάνω και λέω το κλασικό "θα σχολιάσω το βράδυ με την ησυχία μου". Ξανανοίγω το ποστ το βράδυ να σχολιάσω και βλέπω τα του κόκκινου τύπου δίπλα... "μπα, λέω, λάθος θα έκανα!" Μέχρι να συνειδητοποιήσω τι είχε συμβεί και πως μεταλλάχτηκε το ποστ με τις προσθήκες..... απόψε ξαναβρήκα χρόνο να το διαβάσω τελικά πάλι και όλο!
Είσαστε δυο μικροί θεούληδες, χιχιχι!!!
Τα 59+1 μετά από αυτό έχουν περάσει σε άλλο επίπεδο. Άξιοι!!!
Ο χρήστης @ntonia είπε…
Ειστε φοβεροι!Παντα ετσι αγαπημενοι,ν αλληλοσυμπληρωνεστε.
Ο χρήστης Mama Petounia είπε…
Εντάξει… Φοβερή ανάρτηση!!!
Με ένα σμπάρο, δυο τρυγόνια!!
Ο χρήστης My Lovable Baby (by Daeira mommy) είπε…
Απολαυστική διπλή εξομολόγηση! Εντάξει, πέθανα στο γέλιο με τον τρελοτουρίστα :) Θεός!
Ο χρήστης My Lovable Baby (by Daeira mommy) είπε…
Απολαυστική διπλή εξομολόγηση! Εντάξει, πέθανα στο γέλιο με τον τρελοτουρίστα :) Θεός!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;