Ανταλλαγή χειροποίητων χριστουγεννιάτικων καρτών 2015!

Ή όπως την ξέρουμε τα τελευταία χρόνια, Handmade Xmas Cards Swap 2015!
Τα καταφέραμε και φέτος, και πείσαμε την Ασπασία (η αλήθεια είναι πως δε χρειάστηκε και πολύ προσπάθεια γι αυτό), του My Lovable Baby, να οργανώσει και φετος τη Χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή χειροποίητων καρτών που διοργανώνει κάθε χρόνο! Η μοναδική αλλαγή είναι πως φέτος θα είμαι το μικρό της ξωτικό, θα τη βοηθήσω λιγάκι ώστε να γίνει η διαδικασία λίγο πιο ξεκούραστη για εκείνη.
Πηγή
Ετοιμάστε λοιπόν ψαλίδια και κόλλες, χαρτιά και χαρτόνια, κορδέλες και washi tapes και οποιοδήποτε άλλο υλικό κατασκευών μπορείτε να σκεφτείτε και ετοιμάστε μια όμορφη, γιορτινή, χειροποίητη κάρτα, η οποία θα δώσει πολλά χαμόγελα στον τυχερό παραλήπτη!

Για να δηλώσετε τη συμμετοχή σας δεν έχετε παρά να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας στη φόρμα συμμετοχής αφού διαβάσετε καλά τους κανόνες συμμετοχής που θα βρείτε στην αντίστοιχη ανάρτηση της Ασπασίας.

Θα σας παρακαλέσω μόνο, να μη δηλώσετε συμμετοχή αν δεν είστε απολύτως βέβαιοι πως θα στείλετε την κάρτα στον παραλήπτη με τον οποίο θα κληρωθείτε. Είναι κρίμα, κάποιος, κάπου, σε Ελλάδα, Κύπρο ή Αγγλία να περιμένει μια καρτούλα και να μην τη λάβει ποτέ...

Φόρμα συμμετοχής
Δηλώστε συμμετοχή και αφήστε τη φαντασία και τη δημιουργικότητά σας ελεύθερες!!

Σχόλια

Ο χρήστης Unknown είπε…
Αντωνία μου, μπράβο σου καταρχήν που έχεις το κουράγιο για βοήθεια!!!!!
Εγώ δεν θα συμμετέχω. Είμαι ήδη σε δύο άλλες ανταλλαγές, έχω και το postcrossing οπότε δεν θέλω να την πατήσω!
Καλά να περάσετε!
Ο χρήστης My Lovable Baby (by Daeira mommy) είπε…
Σε ευχαριστώ και πάλι μικρό μου ξωτικό για τη σημαντική βοήθειά σου! Είναι υπερπολύτιμη :) Και σε ευχαριστώ που με μπρίζωσες να συνεχίσω αυτή την όμορφη συνήθεια του Handmade Xmas Cards Swap <3 Αν και το ήθελα πάρα πολύ, είχα κάποιους ενδοιασμούς λόγω έλλειψης χρόνου, όμως με το κατάλληλο triggering από εσένα ώστε να μην εγκαταλείψω τον (τολμώ να πω) θεσμό, συνεχίζουμε και φέτος δυναμικά για 3η χρονιά! Φιλιά!!!

Ασπασία
www.mylovablebaby.com
Ο χρήστης Momma's daily life είπε…
Μπράβο σας που το οργανώνετε και πάλι! αυτή τη φορά δεν θα συμμετέχω, δεν προλαβαινω και για να είμαι ειλικρινής δεν έχω όρεξη για κάρτες φέτος, είμαι σίγουρη ομως πως οπως και τις άλλες χρονιές θα έχει μεγάλη συμμετοχή και τρελή επιτυχία!
Ο χρήστης Δεσποινα Κολαγκη είπε…
Δεν θα το εχανα με τίποτα!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;