Το παιχνίδι των έντεκα!

Τα μπλογκοπαίχνιδα επέστρεψαν! Αυτή τη φορά με κάλεσε να παίξω η Tes του My little blog. Οι κανόνες του παιχνιδιού είναι οι εξής:
  1. Να αναφέρεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου
  2.  Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις που σου έκανε αυτός που σου έδωσε το βραβείο-κάλεσμα στο παιχνίδι
  3. Να καλέσεις άλλα 11 άτομα και να τα ενημερώσεις
  4. Να γράψεις 11 δικές σου ερωτήσεις


Τώρα που το τρελοτουριστάκι παίζει, ας ξεκινήσω γράφοντας 11 πράγματα για μένα! Κάποια σίγουρα θα τα έχω γράψει σε παλιότερα παιχνίδια, οπότε οι παλιοί bloggers θα τα ξέρετε...
  1. Υπάρχουν κάποιες μυρωδιές που απλά τις λατρεύω: η μυρωδιά της θάλασσας, του τζακιού, της βροχής, των βιβλίων και του κέικ που ψήνεται!
  2. Δεν τρώω ντομάτα (αλήθεια, πόσες φορές το έχω γράψει αυτό σε ετούτο το blog; χαχα!)
  3. Έχω ένα κοριτσάκι, που κοντεύει 11 μηνών! 
  4. Μου αρέσει πολύ η θάλασσα, τρελαίνομαι να πλατσουρίζω, πηγαίνω πολύ βαθιά από παιδί και δεν αντέχω να μην βρέξω το κεφάλι μου.
  5. Μου αρέσει το ψάρεμα.
  6. Αγαπώ πολύ τα ταξίδια, ποτέ δε θα έχω κάνει αρκετά! 
  7. Δε μου αρέσουν ιδιαίτερα τα κοσμήματα, τα στρας, τα ροζ και γενικά όλα αυτά τα κοριτσίστικα. 
  8. Αντίθετα μου αρέσει να μαστορεύω (ναι, πιάνουν τα χέρια μου)!
  9. Τα παιδικά μου καλοκαίρια, πάντα πήγαινα κατασκήνωση. Πολλά χρόνια, έχω τις ωραιότερες αναμνήσεις από κει. Θα ήθελα πολύ να μπορούσα να ξαναπάω! 
  10. Βάφομαι σπάνια, πολύ σπάνια...
  11. Μ'αρέσει πολύ να μου ανακατεύουν τα μαλλιά! Στο κομμωτήριο, στο λούσιμο με το ζόρι κρατάω τα μάτια μου ανοιχτά!


Οι 11 ερωτήσεις της Tes
  1. Γιατί ασχολείσαι με το blogging; Χμμμ... Ξεκινήσαμε με το άλλο blog, το ταξιδιωτικό, γιατί θέλαμε πριν τα ταξίδια μας να διαβάζουμε εντυπώσεις άλλων και να βλέπουμε φωτογραφίες και αποφασίσαμε να το κάνουμε κι εμείς! Αυτό το blog, απλά κάλυπτε την ανάγκη μας να γράφουμε διάφορα! Έτσι απλά!!
  2. Αν μπορούσες να πας πίσω στο χρόνο, τι θα άλλαζες; Εκείνο το βράδυ του Μαρτίου, θα έμενα σπίτι...
  3. Ποια είναι η αγαπημένη σου εποχή και γιατί; Λατρεύω το καλοκαίρι γιατί αγαπώ πολύ τη θάλασσα αλλά αγαπώ πολύ και το χειμώνα γιατί λατρεύω το χιόνι! 
  4. Ποια είναι η αγαπημένη σου ώρα μες στη μέρα; Το πρωί, τη στιγμή που το τρελοτουριστάκι μου χαρίζει το πρώτο του χαμόγελο αφού ξυπνήσει!
  5. Ποιο είναι το αγαπημένο σου τραγούδι αυτή την εποχή; Η σουσουράδα του Joey 
  6. Αλμυρό ή γλυκό; Γλυκό, σοκολάτα! 
  7. Πού θες να είναι το επόμενό σου ταξίδι; Θα ήθελα να κάνω τη διαδρομή του υπερσιβηρικού... Δύσκολο με το μωρό, αλλά τα όνειρα πρέπει να είναι μεγάλα!
  8. Ποιος σούπερ ήρωας θα ήθελες να ήσουν και γιατί; Δεν έχω ιδέα, δε μπορώ να πω ότι συμπαθώ κάποιον ιδιαίτερα...
  9. Ποια είναι η ομορφότερη στιγμή της ζωής σου μέχρι τώρα; Θα μπορούσα να πω ο γάμος μου με τον τρελοτουρίστα και το υπέροχο πάρτυ που κάναμε με όλους μας τους φίλους, θα μπορούσα να πω η στιγμή που μάθαμε ότι είμαι έγκυος ή η στιγμή που ακούμπησαν το μωρό μας στην αγκαλιά μου. Αλλά θα διαλέξω την πρώτη αγκαλιά που μας πήρε ο τρελοτουρίστας αμέσως αφού κράτησα για πρώτη φορά την κόρη μας...
  10. Ποια είναι η αγαπημένη σου ελληνική ταινία; Νομίζω το "ο Κλέψας του Κλέψαντος" ή "Τα κίτρινα γάντια"
  11. Τι ζώο θα ήσουν και γιατί; Θα ήμουν σίγουρα γάτα. Σίγουρα!!


Και οι 11 δικές μου ερωτήσεις...
  1. Ποιο είναι το ωραιότερο ταξίδι που έχεις κάνει ως τώρα;
  2. Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο;
  3. Τι είναι αυτό που θα μάθαινες οπωσδήποτε στην κόρη σου και τι στο γιο σου;
  4. Ποιο είναι το  αντικείμενο που δεν αποχωρίζεσαι ποτέ;
  5. Ποιο χαρακτηριστικό σου δε θα άλλαζες ποτέ;
  6. Και ποιο θα ήθελες να αλλάξεις;
  7. Αν δεν είσαι ήδη καλλιτεχνική φύση, τι ταλέντο θα ήθελες να έχεις;
  8. Ποια ανάμνηση από την παιδική σου ηλικία θα ήθελες να "ξαναζήσεις" με τα παιδιά σου;
  9. Τι είναι αυτό που μπορεί να σε εκνευρίσει σε δευτερόλεπτα;
  10. Αν είχες πολλά λεφτά (πραγματικά πολλά όμως) τι είναι αυτό που θα έκανες χωρίς δεύτερη σκέψη;

Τώρα πρέπει να καλέσω άλλα 11 άτομα...!!! Έντεκα!! Eleven!! Oh mon Dieu!! Αδύνατον, πού να τα βρω!!!
Θα ζητήσω όμως από την Ασπασία, τη Βέρα, την Ελληνίδα Μάνα και γενικά όποιον άλλον έχει όρεξη να παίξει!!

Πολλά φιλιά!
Τρελοτουρίστρια

PS. Την ανάρτηση την ξεκίνησα στις 15 του μήνα, σήμερα έχουμε 20 και ακόμα γράφω!!

Σχόλια

Ο χρήστης Tessie είπε…
Γεια σου Τρελοτουρίστρια
Γενικά πιστεύω ότι θα κάναμε καλή παρέα εμείς αν γνωριζόμασταν από κοντά, γιατί αρκετά από αυτά που έχεις γράψει ταιριάζουν με μένα.
Να σου ζήσει και η μικρή.
Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;