Η πιο χαρούμενη αλληλογραφία!

Στην προηγούμενη ανάρτηση σας έδειξα τους φακέλους που έφτιαξα εγώ για την συμμετοχή μου στο happy mail. Σε αυτή την ανάρτηση λέω να σας δείξω τους φακέλους που παρέλαβα με μεγάλο ενθουσιασμό!!
Πρώτα έφτασαν τα γράμματα της Τέσσης και της Δέσποινας!

Η Τέσση έραψε πάνω στο φάκελο το περίγραμμα μιας χαρακτηριστικής φωτογραφίας της Kuala Lumpur και με άφησε άφωνη!
Μέσα στο φάκελο υπήρχε μια φωτογραφία της πόλης σαν καρτ-ποστάλ και ένα περίγραμμα όμοιο με το εξωτερικό στο οποίο υπήρχαν μερικά λόγια για τον εαυτό της.

Η Δέσποινα με πήγε ένα νοσταλγικό ταξίδι στο παρελθόν!
Ο φάκελος ήταν κλεισμένος με βουλοκέρι (ουάου!) και στο εσωτερικό μια δαντέλα και μια λεβάντα!

Το επόμενο γράμμα ήταν αυτό της Μαίρης. Το θέμα; Το φθινόπωρο και τα γλυκά!!!
Ένας υπέροχος φάκελος, σαν ανεμόμυλος στο πίσω μέρος που μου θύμισε αυτούς που μου έπαιρναν οι γονείς μου όταν ήμουν παιδί και ένα πολύ γλυκό γράμμα!

Περιμένοντας τον τέταρτο φάκελο (εάν έρθει τελικά θα σας τον δείξω και αυτόν) να σας πω ότι μέχρι 30 Νοεμβρίου μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στη χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή εδώ! Εγώ έχω αρχίσει ήδη να ψάχνω ιδέες!!

Τρελοτουρίστρια

Σχόλια

Ο χρήστης My Lovable Baby (by Daeira mommy) είπε…
Καλημέρα τρελοτουριστάκι. Μόλις αξιώθηκα να παραλάβω το unpaixtable βραβειάκι σου. Δες εδώ:
http://www.mylovablebaby.com/2013/11/blog-post_22.html
Ο χρήστης My Lovable Baby (by Daeira mommy) είπε…
Αααααααα, ξέχασα καλέ :) Παρέλαβα βραβειάκι μεν, ανταπέδωσα με μπλογκοπαιχνιδάκι δε ;)
Σε κάλεσα να απαντήσεις σε μία ερώτηση πρόκληση ;)
Δες εδώ: http://www.mylovablebaby.com/2013/11/blog-post_22.html

Φιλιά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;