Αναμένοντας...

Δε θέλω καθόλου να γίνω από εκείνες τις εγκύους που μιλάνε μόνο για την εγκυμοσύνη τους η εκείνες τις μαμάδες που μιλάνε μόνο για τα παιδιά τους και μετά από αυτά το χάος...
Και όμως με πιάνω συνέχεια να χαϊδεύω την κοιλιά μου, ειδικά τώρα που το ανθρωπάκι μας κλωτσάει με όλη του τη λίγη δύναμη και μπορεί να το καταλάβει και ο τρελοτουρίστας! Υπέροχη αίσθηση σας λέω, στ'αλήθεια! Και η πρώτη φορά που το κατάλαβε ο τρελοτουρίστας ασύγκριτα καλύτερη από την πρώτη φορά που το κατάλαβα εγώ!!.Τώρα που διανύω την πρώτη εγκυμοσύνη μου, δε θα άλλαζα με τίποτα αυτή τη γλυκιά αναμονή του τι θα δείξει το τεστ, την υπέροχη στιγμή αμηχανίας όταν βλέπεις το θετικό αποτέλεσμα και το μοιράζεσαι με το σύντροφό σου, την υπέροχη πρώτη εικόνα μιας μαύρης κουκίδας σαν φασόλι στον υπέρηχο, τη φανταστική μελωδία μιας τοσοδούλικης καρδούλας που χτυπά δυνατά, το πρώτο πετάρισμα του μικρού ανθρώπου που είναι σαν μπουρμπουλήθρα, την πρώτη "δυνατή" κλωτσιά και την έκπληξη και τη χαρά στα μάτια του ανθρώπου με τον οποίο μοιράζεσαι τη ζωή σου όταν αισθανθεί κι αυτός πρώτη φορά το ανθρωπάκι του. Ναι, αναμφίβολα, αυτές οι στιγμές ήταν από τις ομορφότερες και εντονότερες συναισθηματικά στιγμές που έχω ζήσει, και είμαι σίγουρη ότι έρχονται πολλές ακόμα στιγμές μαγείας.

Και εννοείται πως δε μπορώ με τίποτα να σταματήσω να κοιτάω και να ψάχνω οτιδήποτε έχει σχέση με μωρά και παιδικά δωμάτια!! Ναι, μάλλον αυτή η η μαμαδοσυμπεριφορά είναι στο DNA μας τελικά και ενεργοποιείται αυτόματα με την εγκυμοσύνη!! Δεν παραπονιέμαι όμως, περνάω υπέροχα!
Κάποια πραγματάκια που έχω δει τελευταία και μου άρεσαν πολύ, είναι αυτά:
(Από αριστερά προς τα δεξιά)
1. Υπέροχο κουκλόσπιτο φτιαγμένο με μια μικρή βιβλιοθήκη!
2. Μπάλες-κουδουνίστρες!
3. Το πρόβατο και η χελώνα
4. Κουκλοθέατρο με τα δάχτυλα
5. Αποθήκευση παιχνιδιών σε καλάθια ποδηλάτου!
6. Φάλαινες για αγκαλιά!

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους! 
Τρελοτουρίστρια

Σχόλια

Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
χαχαχαχα πανέμορφα είναι! Καλά κάνεις και μιλάς, δεν είναι δυνατόν να μην μιλήσεις για αυτό το θέμα! Γίνεσαι μάνα!!!
Ο χρήστης Σοφία είπε…
Πολλά πολλά συγχαρητήρια! Με το καλό να κρατήσεις στην αγκαλιά σου το μωράκι σου :-)

Πάντως για παιδικό δωμάτιο μην βιάζεσαι, έχεις καιρό μέχρι να το χρειαστείς. Και επίσης να σου πω ότι τα μισά από αυτά που νομίζεις ότι πρέπει να πάρεις ή θα σου χρειαστούν για ελάχιστο διάστημα ή δεν θα σου χρειαστούν καθόλου. Γι' αυτό μην βιαστείς να πάρεις κρεβατάκια, αλλαξιέρες (δεν υπάρχει πιο άχρηστο έπιπλο), μπανάκια, καρότσια με 1500 εξαρτήματα, κουνιστές πολυθρόνες, κούκλες-κουκλάκια-κουκλίτσες και παιδικές βιβλιοθήκες. Αυτά στην αρχή περισσότερο κόπο δημιουργούν παρά διευκολύνουν.

Σου εύχομαι μια καλή και τελειόμηνη εγκυμοσύνη!
Ο χρήστης zoyzoy είπε…
Τι ευχάριστη περίοδο που ζεις!
Συγχαρητήρια και στους δυό σας!
Υπομονή μεγάλη για την μεγάλη μέρα που θα κρατάτε και οι δυό στην αγκαλιά σας το μικρό σας Θεό!

Με το καλό και μ'ενα πόνο!

Φιλιά θαλασσινά μελοντική μανούλα!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Hfaistiwna, δεν είπαμε και να μη μιλάω καθόλου...απλά όχι συνέχεια!!! Αλλά ακόμα κι αυτό είναι δύσκολο! :D

Σοφία, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!! Ανυπομονώ να έρθει εκείνη η ώρα!
Για το δωμάτιο δεν έχω κάνει τίποτα (σαν αποθήκη είναι!) και δε σκοπεύω άμεσα! Επίσης θα προσπαθήσω να αποφύγω όλα αυτά τα πράματα που περνιούνται για απαραίτητα!

zoyzoy, πραγματικά, είμαι τελείως στον κόσμο μου!!! :) Ευχαριστούμε πολύ και οι δύο, ανυπομονούμε όπως καταλαβαίνεις!! Χαζογονείς από τώρα!

Φιλιά πολλά!
Τρελοτουρίστρια
Ο χρήστης Katerina ante portas είπε…
Aυτά είναι νέα!! Μπράβο μανούλα! Μέσα σ'όλα! Ό,τι πρέπει να γεννηθεί ένα όμορφο, σοφό, γερό παιδάκι!
Σου εύχομαι ν'απολαύσεις την περίοδο προετοιμασίας και να χαρείς το μωράκι σου στην αγκαλιά σου!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Katerina, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!! Αυτό το μωρό το περιμένουμε και οι δύο με πολύ χαρά!! :D Φιλιά πολλά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;