Αθλητικά Σουβενίρ (Μέρος Δεύτερον)

Παρασκευή μεσημέρι σήμερα και κάποια ψυχή σε ένα γραφείο θα κάθεται και θα περιμένει να έρθει το Σάββατο! Οπότε για να περάσει πιο εύκολα η ώρα της, ήρθε η στιγμή για ένα ακόμα ποδοσφαιρικό κουιζ!
Αλλά μη βάλεις πάλι όλους τους άντρες του γραφείου να ασχοληθούν... Πρώτα μόνη σου!! Συνεννοηθήκαμε;;Second quiz with football jerseys! Try and find them... No prizes, just fun!!!
Και για όσους δεν το έχετε ξαναπετύχει, ειναι το 2ο κουιζ με εμφανίσεις από τα ταξίδια μας! Βάζω 5 φανέλες, τις βρίσκετε και σας αποθεώνουμε!!!
Καλό ΣΚ σε όλους!!
Δρ. Τρελοτουρίστας στα χακί...

Σχόλια

Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
δεν ξέρω από αυτά! Καλό ΣΚ!
Ο χρήστης Penny (Pyksida) είπε…
1. Ρόμα, 3. Νιούκαστλ, 5. Μαρσέιγ. Στις υπόλοιπες σπάω το κεφάλι μου, αλλά...
Ο χρήστης spy82 είπε…
...Κι η ρομαντική ψυχή στο γραφείο συμπληρώνει 2. Τζουγκάρντεν και 5. Εθνική Ισλανδίας (εννοείται με την ουσιαστική αρσενική συνεισφορά...!!)Πετύχαμε τίποτα; Μου έχεις υποσχεθεί τσικουλάτα!!!!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Καλησπέρα και Καλό ΣΚ!!!
Και ναι! Ευρέθησαν οι εμφανίσεις, σταδιακώς μεν, επιτυχώς δε!

Spy, άφησα λευκή τσικουλάτα στο ψυγείο την Τετάρτη, με εντολή να μην την ακουμπήσει κανείς! Τη βρήκες;;

Μου φαίνεται θα ετοιμάσω και ένα ακόμα πιο δύσκολο σιγά σιγά!!!

Φιλιά
CrazyTourist1

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;

Ένα γράμμα σε κάποιον...