Σοβαρές απορίες....

...λέμε τώρα!!
question Pictures, Images and Photos
Έχω δύο σοβαρές απορίες...Μου γεννήθηκαν με διαφορά λίγων λεπτών!
Η πρώτη και πιο σοβαρή από τις δύο είναι γιατί όταν ακούμε ένα τραγούδι που δε μας αρέσει καθόλου μα καθόλου μα καθόλου μας κολλάει αμέσως; Τις προάλλες άκουσα κατά λάθος ένα "υπέροχο" άσμα του Sakis και μου κόλλησε αμέσως...και δεν ξέρω καν τα λόγια! Μόνο τη φράση "θα 'μαι μια ζωή δίπλα σου εγώ, να μη σου συμβεί τίποτα κακό"...Αυτό! Μέχρι εκεί!! Πώς θα μου ξεκολλήσει;
Η δεύτερη, και τώρα που το σκέφτομαι εξίσου σημαντική απορία, είναι γιατί μερικοί άνθρωποι δε μπορούν να ψιθυρίσουν; Νομίζω ότι νομίζουν ότι ψιθυρίζουν, αλλά στην πραγματικότητα μιλάνε πολύ δυνατά! Μας ενοχλείτε κύριε, να πάτε αλλού να "ψιθυρίσετε"!

Ουφ! Αυτά! Είμαι σοβαρά γιατρέ μου;

Τρελοτουρίστρια

ΥΓ. Έλα μωρή Πανάθα!! (Δεν άντεξα...)

Σχόλια

Ο χρήστης Μαριλένα είπε…
μ' αρέσει ο Sakis.
στ' αληθεια!

λες να φωνάζω κι εγω;
πιθανόν, πιθανότατον
(η Ελενη μονιμα μου κανει σσσττ)

και τρίτον και σοβαρώτερον: ο μπαμπάς μου υπήρξε τερματοφύλακας στην ΑΕΚ!
ήτοι σημαινει, μενω παγερα αδιαφορη ως προς την πανάθα..


μετα, αν μου ξαναμιλησεις να μου γραψεις! :ΡΡ
Ο χρήστης Magda^_^ είπε…
χαχαχαχα και γω έχω αυτήν την απορία με το ψιθύρισμα! :):):)
Ο χρήστης VAD είπε…
Η...Πανάθα σου φταίει για όλα,ήταν καιρός για ένα πρωτάθλημα,αντε,γιατί μποχτίσαμε με τους γαύρους το΄σα χρόνια...

Χρόνια Πολλά,,,
Ο χρήστης the BluElephant είπε…
άλλη μια βαθυστόχαστη μέρα!!!
Ο χρήστης ZouZouna είπε…
Aααααααααα, τόσο σοβαρές απορίες. Είπα κι εγώ, τι πάθατε!!!

-Ναι! Δεν κακό ν' ακούς Sakis (τόνος στην λήγουσα), μετά απο τον Μόζαρτ! Μια αλλαγή την νοιώθεις ε?
-Γιατί να ψυθιρίζουν, αφού θελουν να τους ακούνε όλοι?

ζζζβουριχτά ζουζουνοφιλιά
Ο χρήστης KitsosMitsos είπε…
Τώρα να το πιστέψουμε ότι δεν σας αρέσει ο Σάκης; Χμμμμ... Χλωμό, πολύ χλωμό!
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Μια χαρά είσαι ...ΩΠΑ!!!
Ο χρήστης akrat είπε…
είναι είναι...
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Μαριλένα, ε άμα είσαι ΑΕΚ, δεν πειράζει!!

Γειά σου Μάγδα!! Φαντάζεσαι τώρα, σε διαγώνισμα να μη μπορείς να ψυθιρίσεις; Μεγάλη ήττα!!

VAD, ότι μπουχτίσαμε μπουχτίσαμε είναι η αλήθεια!!
Χρόνια πολλά!!

BluElephant, αν δεν είχα και καμιά τέτοια απορία πού και πού θα το είχα κάψει τελείως!!!

Ζουζούνα, τι νόμιζες καλέ; Χαχα!! Ε όσο να πεις, ο Σάκης είναι άλλο πράμα!!!

ΚίτσεΜίτσε, να το πιστέψεις!! Άλλος είναι ο fun του Σάκη σ'αυτή τη σχέση!! Χαχα!!

Radio Marconi, είστε σίγουρος γιατρέ μου; Χαχα!!

akrat και λίγα λες!!

Τρελοτουρίστρια
Ο χρήστης Πίκος Απίκος είπε…
Έλα μωρή Πανάθα! (Ούτε εγώ...)
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Πίκε, μα είναι να συγκρατείται κανείς; Χαχα!! Σειρά του κυπέλλου τώρα!

Τρελοτουρίστρια
Ο χρήστης mamma είπε…
Βάζουν κόλλα στους στίχοι!

Έλα μωρή Πανάθα (το πήραμε, το πήραμε:)))

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;