Καιρός φέρνει τα λάχανα...

First things first, που λεν κι οι φίλοι μας οι εγγλέζοι... Επροσεκλήθην σε παιχνίδι από τον Τζονάκο, με κανόνες: Πιάσε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά σε σένα, άνοιξε το βιβλίο στη σελίδα 123 (αν το βιβλίο διαθέτει λιγότερες από 123 σελίδες, άφησέ το και πήγαινε στο επόμενο κοντινότερο), βρες την πέμπτη περίοδο και ανάρτησε τις επόμενες τρεις. Επειδή, δεν μ'αρέσει να αφήνω προσκλήσεις αναπάντητες θα παίξω κι εγώ. Όταν δέχτηκα την πρόσκληση, μόλις το'χα αρχίσει το βιβλίο, οπότε περίμενα να φτάσω πρώτα στη σελίδα 123 για να παίξω...

...Η συμμορία διαλύθηκε, αλλά συγκεντρώθηκε στην απέναντι πλευρά του δρόμου.
"Άντε ντε!"
"Όποτε θέλετε!"
"Μας θέλετε; Εδώ είμαστε..."
Η Σιβόν ήξερε τι ήθελαν...

Απόσπασμα από το καινούριο βιβλίο του Ι. Ράνκιν, "Μνήμη Νεκρών" από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο. Σε όποιον αρέσουν τα αστυνομικά μυθιστορήματα τον συνιστώ ανεπιφύλακτα...
Απ' ότι κατάλαβα οι περισσότεροι από εσάς έχετε παίξει στο παιχνίδι εν τη απουσία μας, αλλα αν κάποιός από τους φίλους μας δεν έχει, καιρός είναι...
Σοφία, καλά μάντεψες! Όντως Ααχεν και Βρυξέλλες είναι το κοριτσάκι μου! Άντε, σε μια βδομάδα θα'ναι πίσω. Και αφού δεν θα μου φέρει λαχανάκια είπα να σας δείξω τα δικά μου!
Άντε, σιγά σιγά, να αρχίσουμε να ξαναμπαίνουμε και σε συχνότερο ρυθμό επαφής με το ιστολόγιο και με όλους σας που σας έχουμε παραμελήσει... Ήταν ένας φορτωμένος χειμώνας, αλλά η άνοιξη προμηνύεται ευνοϊκότερη...

CrazyTourist1

Σχόλια

Ο χρήστης Σοφία είπε…
Παναγία μου ένα λάχανο!!!

Τι κερδίζω που βρήκα τους προορισμούς; Printen και σοκολατάκια, ή το υπερμεγέθες λάχανο;
Ο χρήστης kiki είπε…
Να και η παραγωγηηηηηηή!
Ο χρήστης KitsosMitsos είπε…
Καλό ξεμπλοκάρισμα και επανα-blogάρισμα!
Ο χρήστης moukelis είπε…
Ε ρε μια λαχανάρα!Αν φέρει τελικά λαχανάκια Βρυξελλών,θα φοβηθούν τα καημένα δίπλα σ'αυτό και θα γυρίσουν στον τόπο τους!
Ο χρήστης Δώρα είπε…
Ωραίο παιχνίδι!Θα το κάνω κι εγώ γιατί μου αρέσει να μιμούμαι το έξυπνο!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;